Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

maandag 18 mei 2015

Charbonnage Du Renard


















































5 opmerkingen:

  1. hele mooie foto's! mijn vriendin en ik zijn op door reis en hebben onwijze passie voor oldtimers. en zouden deze plek willen bezoeken. kunt u mij vertellen waar ik dit kan vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een gave location zeg. Ik heb hier nog niet eerder iets van gezien of gehoord. Bestaat er een mogelijkheid een Location te ruilen? Ik zou hier zo graag heen gaan! Mvg Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb de locatie, zou hier ontzettend graag naartoe gaan, maar heb je tips hoe je het domein best kan betreden zonder miserie te krijgen met de buren? Er is blijkbaar een poort aan de straatkant. Moet je via de bossen achter het domein binnengaan ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou ik u om de locatie mogen vragen? Mijn oom is gek op oldtimers, vooral een bepaalde die daar tussen staat! Ik ruil ook graag met een locatie!

      Verwijderen
  4. Waarom geeft u niet gewoon die locatie? Neem aan dat die plaats niet van uw vader was. Gun een ander ook een kijkje

    BeantwoordenVerwijderen