Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

donderdag 28 mei 2015

Sanatorium Du Basil

Een voormalig Sanatorium wat van buiten echt prachtig is, evenals het uitzicht. Maar helaas was het van binnen echt helemaal leeg.




























5 opmerkingen:

  1. mooie locatie,maar kom je daar zo binnen,ik bedoel is daar bewaking of iets,of kom je er gemakelijk in grt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iemand enig idee of het nog leegstaat? Heb ergens gelezen dat het verkocht is..? Want de meeste recensies die ik lees is al van 2 jaar terug wel erg mooie locatie om te bezoeken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren nog geweest. Heel gemakkelijk binnen te geraken en niks security. Het is idd vrij leeg op de keuken na

      Verwijderen
  3. Iemand enig idee of het nog leegstaat? Heb ergens gelezen dat het verkocht is..? Want de meeste recensies die ik lees is al van 2 jaar terug wel erg mooie locatie om te bezoeken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er vandaag in de sneeuw geweest, het staat nog leeg maar er zijn vandalen en graffiti spuiters aan het werk geweest.

      Verwijderen