Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

vrijdag 3 april 2015

Chateau Hohner


 Chateau Hohner, 31 maart 2015
Ik had hier best grote verwachtingen van, maar eenmaal daar aangekomen schrok ik toch wel een beetje van de enorme stapels troep die er lagen. Werkelijk de hele benedenverdieping staat VOL, en daar heb ik dus ook maar weinig foto's gemaakt.  Waarom dit een chateau genoemd wordt is me ook niet duidelijk... een autogarage komt beter tot zn recht... beneden dan. De tuin staat ook vol met oude auto's. Eigenlijk waren er maar 2 kamertjes boven die ik mooi vond.
Verder werden we de hele tijd vergezeld door een blaffende witte hond... maar blaffende honden bijten blijkbaar dus echt niet haha. 


























































2 opmerkingen:

  1. best weer mooie fotootjes geklikt sis, en wat ligt er nog een mooie deken/sprei op dat bed ,t lijkt alsof dat net is neergelegd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie reeks doe zo voort
    https://urbexbelgie.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen