Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

maandag 10 maart 2014

Dagje Haamstede

Wat een prachtig weer is het momenteel!
Gisteren, zondag, was een heerlijk dagje om er op uit te trekken.
Geer, Brit en haar vriendinnetje Lynn en ik, op weg naar Haamstede...

Vol goeie moed begonnen we (achteraf aan het verkeerde pad) aan de wandeling.
Nou was het de moeite waard, want het was een prachtig gebied.
Het was de WANDELroute naar het strand.... uhhhhh dat viel niet mee!!!




We zijn gelopen tot de uitkijktoren, waar ik uiteraard niet naar boven kon,
maar Geer heeft daarboven prachtige foto's voor me gemaakt!
Daarna toch maar teruggelopen naar de auto, om via een andere route het strand te gaan zoeken...


En dat is gelukt!
Toen eerst maar een pauze ingelast met een bak koffie.... Was eigenlijk al kuisversleten...
maar zo dicht bij het strand kon ik toch niet zeggen dat ik niet meer zou gaan?
Het enige wat mij scheidde van het strand was een levenshoge trap... Oeioeioei






Jaaaaaaa, we waren boven..... Gelukkig stonden daar bankies, dus uitpuffen maar weer.....
Naar beneden is een stuk minder erg....

En dan eindelijk op het strand.... Ohhh wat een genot!


















Op het strand zelf niet zo heel veel gelopen, maar dat mocht de pret niet drukken...
Geer en de meiden hebben zich kostelijk vermaakt haha, en ik was al blij dat ik er was!






Brit en Lynn via het duin terug omhoog.... volgens mij is Lynn kruipend gegaan.... we hebben haar niet gezien!


Toen nog even met de auto naar Neeltje Jans gereden... 








Terug thuis moest Geer me helpen om de auto uit te komen.... tsja als je eenmaal gaat zitten en je moet weer overeind, oei oei oei.... Ieder spiertje en ieder botje in mn lijf doet pijn..... Maar ik had het voor geen goud willen missen. Ik zou het zo weer doen! Oke oke, als de pijn weer wat gezakt is dan!
Ik ben nog veel te jong om achter de geraniums te zitten... En ja, een dagje "lol" is drie dagen creperen....
Nou dat moet dan maar..... !

Daarna nog "effe" aan het infuus gezet.... 4e poging was raak.. auw auw auw...
Maar vandaag, Maandag dus, de laatste!!!!
Op naar de pillenkuur

1 opmerking:

  1. Hoi! Ik zag je comments op mijn blog Tussen Dromen en Leven, en zie eindelijk de kans om een berichtje terug te schrijven :-) Lyme sucks inderdaad!
    Groetjes en bedankt voor de comments!
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen