Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

zaterdag 29 maart 2014

Dagje Scheveningen

Vandaag 29 maart 2014 een heerlijk middagje naar Scheveningen geweest.
Dat zijn van die momenten dat je weet waar je het allemaal voor doet.
Genieten met mn schatten.....


Niet dat die man ooit serieus kan doen,
maar op de foto hieronder probeert ie het hoor....
Oke, ik zie em liever lachen ! :D


Alsnog een gevalletje slappe lach.....



Even poseren voor dochterlief..... 



Tsja, de foto hieronder.....
wat moet je erover zeggen he...
Het bewijst maar weer eens dat ik degene ben met de hersens hier in huis :D :D :D 


1 opmerking: